Usluge webshop-a možete koristiti i bez registracije na našoj web stranici. Polja koja su označena kao obavezna moraju biti popunjena da bi mogli izvršiti narudžbu. U bilo kojem trenutku možete pregledati ili ažurirati osobne podatke koje ste upisali prilikom kreiranja korisničkog računa i procesa kupovine.
U smislu općih uvjeta prodaje, kupac je fizička ili pravna osoba koja plaća proizvod i uslugu dostave posredstvom internet stranice. Prihvaćanjem općih uvjeta prodaje Kupac izjavljuje da su svi podaci koje je dao o sebi istiniti i potpuni.
POVRAT I ZAMJENA
Ako imate reklamaciju na kupljeni proizvod, mi ćemo Vam pružiti punu podršku.
Robu koju nam iz nekog razloga trebate vratiti možete poslati bilo kojim adekvatnim načinom, ali nas obavezno obavijestite mailom na: info.primusmedia@gmail.com
Povrat ili zamjenu je moguće ostvariti u roku od 14 dana ukoliko je proizvod neoštećen i u originalnoj ambalaži. U skladu sa člankom 45. Zakona o zaštiti potrošača prihvaćamo odustajanje od narudžbe i u roku od 14 dana od dana isporuke odnosno preuzimanja. Uvjeti povrata robe vezani su uz članak 8. Zakon o zaštiti potrošača (NN br. 79/07, 125/07 79/09 i 89/09 – ispravak, 133/09)
Trošak i rizik povrata idu na račun kupca. Troškove dostave morate platiti unaprijed jer u protivnom nećemo preuzeti robu.
Kako bismo Vam što više izašli u susret, Vašu neispravnu robu odmah zamjenjujemo za ispravnu, a u slučaju da dotičnog proizvoda nema na lageru, proizvod ćemo Vam dostaviti čim ponovo dođe!
Jamstvo ne pokriva kvarove nastale nestručnim rukovanjem, djelovanjem više sile (udar groma, požari, poplave i sl.), mehanička oštećenja ili istrošenosti. Uvjeti reklamacije robe vezani su uz članak 8. Zakona o zaštiti potrošača (NN br.79/07. 79/09 i 89/09 – ispravak, 133/09)
Povrat se vrši na adresu obrta: PRIMUS MEDIA, DUNAVSKA 60, 31000 OSIJEK.
REKLAMACIJE
U slučaju reklamacije kupac je dužan vratiti nam proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača, te ukoliko nije prošlo više od 6 mjeseci od kupnje proizvoda. Kupac je dužan imati račun za proizvod koji reklamira, te originalnu ambalažu. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod.
Ukoliko je kupac ostvario BESPLATNU DOSTAVU, te proizvod vraća uz zahtjev povrata novca, od novca koji se vraća kupcu oduzet će se iznos poštarine (besplatne dostave). Isto vrijedi i za pošiljke koje nisu preuzete ili dostavljene iz bilo kojeg razloga od Hrvatske pošte, te su vraćene na našu adresu. U tom slučaju Kupac ima pravo na povrat uplaćenih sredstava u potpunosti, umanjenih za iznos poštarine koja je plaćena od strane Primus media obrta, za slanje pošiljke Kupcu.
Prije vraćanja / reklamacije molimo Vas da nas kontaktirate primarno mailom (info.primusmedia@gmail.com).
Raskid ugovora
Kupac može otkazati narudžbu, ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) dana. Rok otkazivanja narudžbe počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti prodavatelja o otkazivanju narudžbe pismenim putem na info.primusmedia@gmail.com.
U slučaju otkazivanja narudžbe kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod prodavatelju najkasnije u roku od četrnaest (14) dana. Proizvod koji kupac vraća prodavatelju mora biti u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima i priborom, neoštećen i potpuno ispravan.
Proizvod nije moguće vratiti ukoliko je na proizvodu vršena bilo kakva intervencija u cilju popravka ili prepravka, te ukoliko je do greške došlo nestručnim ili nepažljivim rukovanjem, te ukoliko su na proizvodu vidljivi tragovi korištenja ili proizvod nije kompletiran. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti. Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača po članku 45. koji govori o pravu na raskid ugovora sklopljenih na daljinu.
Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovoj glavi Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest radnih dana, – u slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošač primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga potrošaču bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti iz članka 44. ovoga Zakona, – u slučaju sklapanja ugovora o pružanju usluge, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana sklapanja ugovora, odnosno, ako do trenutka sklapanja ugovora potrošaču nije bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti, od dana primitka potvrde prethodne obavijesti.
Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva u roku od 30 dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.
Isključenje prava na raskid ugovora
Na temelju Zakona o zaštiti potrošača članak 46. i 48., kupac nema pravo na raskid ugovora ako je riječ o ugovoru: – o pružanju usluge, ako je pružanje usluge, uz izričit pristanak kupca, započelo prije isteka roka o prodaji proizvoda u kojem je potrošač imao pravo tražiti raskid ugovora, – o prodaji proizvoda ili obavljanju usluga čija je cijena ovisna o fluktuacijama na financijskom tržištu, – o prodaji proizvoda izrađenog na temelju specifikacije od strane kupca, proizvoda izrađenog isključivo za kupca ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju, – o prodaji audio ili video zapisa te računalnih programa koje je potrošač otpakirao.
Nemogućnost isporuke od strane prodavatelja
U slučaju nemogućnosti isporuke proizvoda od strane prodavatelja zbog toga što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, prodavatelj će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se potrošač otkazati narudžbu prodavatelj će kupcu vratiti uplaćeni novac što je prije moguće, a najkasnije u roku 30 dana.
Kupnjom proizvoda kupac prihvaća uvjete poslovanja.
PRIGOVORI I SUGESTIJE
Sukladno odredbi članka 8. Zakona o zaštiti potrošača (NN 79/07, 125/07 , 79/09) obavještavamo vas da nam eventualne prigovore možete uputiti putem e-maila-a na info.primusmedia@gmail.com ili pisanim putem na adresu PRIMUS MEDIA, DUNAVSKA 60, 31000 OSIJEK.
PRIVATNOST PODATAKA
PRIMUS MEDIA se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca na način da prikuplja samo nužne i osnovne podatke o kupcima koji su potrebni za ispunjenje naših obveza. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici PRIMUS MEDIA i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA
Regulativom Europske unije od 15. veljače. 2016. sporove vezane uz kupnju putem web shopa diljem cijele EU biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
Ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
Primus media WEBSHOP – Sve za Vaš mobitel, tablet PC i multimediu
Naziv obrta: PRIMUS MEDIA obrt za trgovinu i ostale usluge
Vlasnik: Darko Tufekčić
OIB: 20753944452
IBAN: HR2523400091160349475 (Privredna banka Zagreb – PBZ)
Primus media obrt je u sustavu PDV-a.