Usluge webshop-a možete koristiti i bez registracije na našoj web stranici. Polja koja su označena kao obavezna moraju biti popunjena da bi mogli izvršiti narudžbu. U bilo kojem trenutku možete pregledati ili ažurirati osobne podatke koje ste upisali prilikom kreiranja korisničkog računa i procesa kupovine.

U smislu općih uvjeta prodaje, kupac je fizička ili pravna osoba koja plaća proizvod i uslugu dostave posredstvom internet stranice. Prihvaćanjem općih uvjeta prodaje Kupac izjavljuje da su svi podaci koje je dao o sebi istiniti i potpuni.

POVRAT I ZAMJENA

Ako imate reklamaciju na kupljeni proizvod, mi ćemo Vam pružiti punu podršku.

Robu koju nam iz nekog razloga trebate vratiti možete poslati bilo kojim adekvatnim načinom, ali nas obavezno prethodno kontaktirajte. Povrat ili zamjenu je moguće ostvariti u roku od 7 dana ukoliko je proizvod neoštećen i u orginalnoj ambalaži. U skladu sa člankom 45. Zakona o zaštiti potrošača prihvaćamo odustajanje od narudžbe i u roku od 7 dana od dana isporuke odnosno preuzimanja. Uvjeti povrata robe vezani su uz članak 8. Zakon o zaštiti potrošača (NN br. 79/07, 125/07 79/09 i 89/09 – ispravak, 133/09)

Trošak i rizik povrata idu na račun kupca. Troškove dostave morate platiti unaprijed jer u protivnom nećemo preuzeti robu. Kako bismo Vam što više izašli u susret, Vašu neispravnu robu odmah zamjenjujemo za ispravnu, a u slučaju da dotičnog proizvoda nema na lageru, proizvod ćemo Vam dostaviti čim ponovo dođe!

Jamstvo ne pokriva kvarove nastale nestručnim rukovanjem, djelovanjem više sile (udar groma, požari, poplave i sl.), mehanička oštećenja ili istrošenosti. Uvjeti reklamacije robe vezani su uz članak 8. Zakona o zaštiti potrošača (NN br.79/07. 79/09 i 89/09 – ispravak, 133/09)

REKLAMACIJE

U slučaju reklamacije kupac je dužan vratiti nam proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača, te ukoliko nije prošlo više od 6 mjeseci od kupnje proizvoda. Kupac je dužan imati račun za proizvod koji reklamira, te originalnu ambalažu. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod.
Prije vraćanja reklamacije molimo Vas da nas kontaktirate na broj telefona 0915642299.

PRIGOVORI I SUGESTIJE

Sukladno odredbi članka 8. Zakona o zaštiti potrošača (NN 79/07, 125/07 , 79/09) obavješatavamo vas da nam eventualne prigovore možete uputiti putem e-maila-a na info@primusmedia.hr ili pisanim putem na adresu PRIMUS MEDIA, DUNAVSKA 60, 31000 OSIJEK.

PRIVATNOST PODATAKA

PRIMUS MEDIA se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca na način da prikuplja samo nužne i osnovne podatke o kupcima koji su potrebni za ispunjenje naših obveza. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici PRIMUS MEDIA i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Regulativom Europske unije od 15. veljače. 2016. sporove vezane uz kupnju putem web shopa diljem cijele EU biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
Ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Primus media WEBSHOP – Sve za Vaš mobitel, tablet PC i multimediu

Naziv obrta: PRIMUS MEDIA obrt za trgovinu i ostale usluge
Vlasnik: Darko Tufekčić
OIB: 20753944452
IBAN: HR2523400091160349475 (Privredna banka Zagreb – PBZ)

Primus media obrt je u sustavu PDV-a.